lördag 14 april 2012

Blandat

Livet är underbart och omväxlande.Ena dagen
tränar man hundar och går med liv
och kniv inför detta,andra dagen engagerar man sig i
VM i teamåkning som går i GBG .I team Surprise har
min dotter åkt med under många år och varit världsledande.
Underbar tid men jobbig för oss föräldrar.En erfarenhet för
våra unga,som reste till många länder och tävlade(USA,Canada,,
Italien Frankrike ,Finland och Danmark.)Madelene var en
bland dem som började träna för Andrea Dohani,och då
var det diciplin vill jag lova.Underbar sport.
Har under ett par dagar varit och vallat med Socker och
hon lyssnar och tar åt sig vad jag säger.Hö.Vä. börjar gå
riktigt bra.Börjar  få ut bågen på hämtet så jag är riktigt nöjd,
Tar ut fåren från hörn och tar dom till mig.Min lilla stjärna!!!!


Dragkamp om en pinne

Inga kommentarer: