torsdag 26 april 2012

Allmänt

Tack snälla Margareta för att
du är så gästvänlig och duktig
i vallningen och att jag får komma
och ta del av detta.Sist jag var hos
 dig och tränade gick det riktigt
bra och kändes rätt för mig  till skillnad
från gången innan då det var helt galet,
men det går ju upp och ner med allt så
varför inte även med vallet.
Är så glad att alla mina valpköpare vallar och
att de som inte hade får tidigare har köpt
för de har  insett att det blir lättare med
träningen mellan kurstillfällena och att man
fortare kommer någonstans.
LYCKA TILL LISA och ANNELIE.
Skam den som ger sig.


På promenad vid havet.

1 kommentar:

Menageriet sa...

Hej!
Så roligt att det gick bra, men lilla Socker är ju en liten stjärna också. För det är ju hon som gör jobbet, eller hur?
Visst är det härligt när det regnar?
Hos mig går det också upp och ner. =D
Ha det gott!