söndag 29 januari 2012

vallning

Fortsättningskurs?????Vi vet inte ännu,
men alla hoppas på detta,för det har
varit så bra.Jag behöver någon som
står med pekpinnen.Hon är så bra denna
lilla tjej med sitt svarta hår och sin skrikiga
röst och sina undrande frågor.Varför gör du
så?Så svarar man som en förstaklassare:
Jag vet inte!!!Snälla vi ber dig och Göran att
noga tänka igenom ert beslut .
För att återgå till själva vallningen så tycker
jag att Socker sköter sig riktigt bra för att bara
vara nio mån.Däremot kan man diskutera mig
för jag faller ur allt jag bestämt mig för att vara,
nämligen tyst.
Om två veckor är det valpträff med vallning
och alla mina valpar kommer vilket är otroligt
roligt.Två dagar skall vi hålla på och suga ur
Katia allt.Skall bli så spännande att träffa alla
valpisarna.Kram till alla.Fast det är grådisigt
väder så känner jag mig sådär urnöjd.Beror nog på
mina hundar.

Jessica och Keep


På promenad i bergen
Socker och Humlan

1 kommentar:

Anonymous sa...

Ser verkligen fram emot valpträffen,,ska bli så kul att få träffa alla!!!
Imorrn börjar jag o Loppan kurs "forts lydnad" ska bli så kul!!
Visst gör hundarna en så himla lycklig!!
/Annelie & Loppan