lördag 2 juli 2011

Vallning +valpspår

Idag har jag kört igenom Humlan
i vallningen och det går så bra somdet
gjorde när vi slutade i höstas.Ärtan
går ursnyggt om jag skärper mig och
hon tar kommandona till 95%.Humlan går
riktigt bra ,bara jag tar det lugnt.
Socker och jag tog en skogspromenad ensamma
och passade då på att lägga två valpspår.
Det första gick riktigt bra för att vara första
gången,det andra mindre bra,men hon är lugn och
samlad och en underbar hund som är hos mig
hela tiden.Jag älskar henne mer och mer så
jag undrar var detta skall sluta.Funderar redan nu
på att ta en kull till med Loki.Ha det underbart
resten av helgen.

1 kommentar:

bc owner sa...

Vad hon vuxit nu, lilla Socker.=)

Här går allt sin gilla gång. Tim börjar bli lite mer självständig men är ändå försiktig med att helt tappa mig ur synfältet.

Nya bilder på bloggen.

Kram Tim & Jenny