söndag 14 oktober 2012

Blandat


Häromdagen var jag och hälsade
på underbara Sanna,och tittade på
renoveringen som gjorts i huset.Vilken
smak hon har och vad händig hennes
sambo verkar vara.Gå in på Charmigt
lantligt och ta en titt på renoverade
badrummet.Såååå smakfullt och ge-
nomtänkt.Tror snart jag skall anställa
henne att måla här hemma.
I morse tog jag en härlig promenad
på ett par kilometer och vi hann precis
in innan regnet kom.
Igår kom Roland från Tjörn hit för att
valla en stund och vi körde järnet.
Fick till det riktigt snyggt till slut,
bara han förstår hur allt fungerar.


Efter vallning.
 
 

1 kommentar:

C h a r m i g t L a n t l i g t sa...

Hejsan!

Tack Lena vad gullig du är, vad glad jag blir, det var jätte roligt att du kom förbi mig, och fick mig på lite hundtankar igen. Du inspirerar mig verkligen, när jag blir stor ska jag bli som du =)

Fina bilder du har på dig och vovvarna. Hoppas vi kan träna nån dag, hade vart jätte kul.

Ha en skön Söndag
Kramar Sanna