fredag 13 juli 2018

Salta bad.

Eftersom jag inte får bada kallbad, men älskar att
bada salta bad så har denna sommar bjudit på lika
varmt i vattnet,som det som jag upplevde i Grekland
då jag bodde där.Minst 24gr.Badar varje dag,för att
utnyttja detta som bjuds mig.
Har varit och undersökt min hö. höft som har gjort
så ont,men det var inget utan jag får muskelfäste-
och senfästeinflammation av och till i kroppen.Gym
är vad som gäller, så det är bara att fortsätta med det
jag håller på med.Vår rörelseapparat är till för att röra
på sig och det är bara att fortsätta i de banorna jag hållit
på med sedan tonåren.Antiinflammatoriska tabl.kan
man ta  , men eftersom jag har en del blodtryckssänkande
tabletter går dessa inte ihop.Jag fortsätter att njuta av livet.
Utan hundarna hade livet varit ganska trist.Jag älskar dem över
allt på jorden.

Bad för hundarna.


Humlan och Socker.

Inga kommentarer: