fredag 4 september 2015

Nytt uppvaknande!

Nu var det länge sedan det förmedlades något här,
men det har gått för runt hela sommaren med mycket
gäster.I juli var min dotter, Maria och hennes man
Albert här och i vanlig ordning fick de jobba lite med
sådant jag inte klarar av.Maria fyllde 40År och då var
vi på Bryggvingen (Lyr Orust) och åt en härlig skaldjurs meny.
Har haft mina vänner sedan länge Karin och Bosse,från Stockholm
här , och det är alltid roligt när de kommer.
Tävlat har jag också hunnit med, vilket har gått både bra och
dåligt.Har fått igenom det vi tränat på och det är jag glad över.
Plocka de små positiva bitarna och rätta till de mindre bra.
Det tekniska gör mig galen en smula.Nu kan jag inte överföra
kort som var tänkt, men återkommer med dessa.

Socker i hagen.

Maria och Albert på Bryggvingen.







Inga kommentarer: