onsdag 19 november 2014

Snart vänder det!

Bara Jul och Nyår är över så har vi inte
långt till ljuset.Man måste ha mål, och
mitt är våren.Tyvärr läste jag att vi får en vinter
som vi inte haft på 30år.Vi klarar nog
detta också.Vi som är lite äldre har varit
med om detta förr och klarat av det med lite
mer kläder går det utmärkt.
Har börjat med vittringen med Socker och
gör det på ett annorlunda sätt för mig.Apporterna
ligger i glasburkar till att börja med och man börjar
med ca. tre st burkar och i den ena av dem ligger
min pinne.Ökar på burkarna och då hunden markerar
rätt pinne så tar man ut en del pinnar och lägger dem
på marken men fortfarande är min pinne kvar i burken.
Roligt med något nytt.Flytta burkarna efter varje markering.

Markering, klick och godis bakåt
 
Keepup från första kullen.
.

Inga kommentarer: