lördag 19 januari 2013

Blandat

Skulle ut och valla och eftersom det
var så fint väder och jag skulle röra
mig en del så tog jag inte på mig så
varma kläder,men det fick jag snart
ångra.Låste upp bilen och slängde in
både husnycklar och bilnycklar på
förarsätet,och tänkte"bilnycklarna skall
jag eg. inte lägga där utan ha dem på mig
men det har ju inte hänt att dörren går
i baklås"så där blev de kvar och jag stängde
dörren.Skulle öppna bagaget men det gick
inte.De som inte skulle hända hade hänt.
Kom inte in i bilen och heller inte i huset.
Tur att min hjäpreda har en nyckel,men det
tog i alla fall 20min.som jag fick gå och
frysa.
Vallade sedan med Socker och det blev
så bra allting.Tog de flästa av mina visselsignaler.
Humlemor mår fortfarande bra.Har varit med på
två promenader idag.


Humlan och Socker.

Inga kommentarer: