måndag 9 juli 2012

Blandat

Nu är man ensam igen efter att mina
gäster från sthlm åter vänt näsan mot
storstaden.Haft några trevliga dagar
med mycke snack och god mat.Har
några dagar att vila upp mig på,sedan
nya gäster i form av min dotter och sambo
från Örebro.Skall bli roligt att träffa dem
för vi har inte setts sedan jul.Nu får jag
intensivvalla ,för när min dotter är här blir det
inget jobbat med hundarna.
Ikväll skall jag valla med Socker eftersom hon
inte gjort något på tre dagar.Jag hade lite social
träning på henne igår då vi var i Mollesund och
åt mat och promenerade bland massor av hundar.
Hon tycker inte om när andra hundar blir för
närgångna och jag förstår inte att folk låter sina
hundar nästan komma fram till en okänd hund.
Hon skötte sig mycket  bra den lilla Sockertoppen.

Socker bland blommorna.

Inga kommentarer: