måndag 8 augusti 2011

Allmänt

Idag har jag hunnit med ganska
mycket.Först en sväng på gym.
sedan apoteket i Henån, där väntan
blev drygt en timma.Vet att man
inte skall gå dit för antingen får
man vänta länge eller så har de
inte varan hemma och det drabbade
mig idag.Efteråt vallning med
Humlan,promenad i skogen med
svampplockning och därefter
bad i havet.Nu har jag ätit en
god bit lammkött ,egen sallad
och dotterns potatis och rödbetor.
Låter det gott?Underbart gott.




Plask i baljan.





1 kommentar:

Menageriet sa...

Det var väldigt vad Du hinner med en massa! Själv har jag inte haft problem med apoteket, men jag kanske är där lite senare på dagen? Superrolig bild på Socker! =D Henne skulle Du kunna lära att ta hand om disken. ;)
Har Du också fått brev? Hi Hi!
Må så gott allihip! Vi hörs!